joi, 26 mai 2011

Capitolul VII

-Maya a avut dreptate , ai cel mai smecher par .
M-am intors rapid sa vad care e "admiratorul " , dar se pare ca ma alesesem cu o "ea " .Admiratoarea era o fata ciudata cu ochi verzi , ciudat de verzi , verzi ca aproape ma deochia . Parul saten era zburlit si imi aducea aminte de un cocos infoiat . Am zambit prietenos , dupa care m-am intors spre Maya cu o miscare rapida :
- Ele sunt fetele care trebuiau sa vina ?
-Ai observat ca ti-am facut si reclama deja , nu ?
- Apreciez gestul , am chitait eu .
In timp ce "admiratoarea " se aseza , o numisem asa deoarce nu stiam numele , m-am decis sa aflu :
-Buna , am spus si m-am uitat la ea extrem de prietenoasa , spre ea si spre cealalta fata care statea chircita in scaunul ei , era o fetita , ii dadeam eu cam 13 ani sau 14  , fata o trada si imi tot aducea aminte de un soarece . Seyren e numele meu , am continuat .
-Ena , a sarit fata cu ochi verzi .
M-am uitat la fata de langa ea asteptand un " buna ma cheama ixulescovici " , dar nu a zis nimic .
- Hei , am mai salutat-o odata .
- Ea e Sadie , Seyren . Este extrem de timida dar imi e draga , am cunoscut-o intr-o tabara , a explicat Maya gesticuland cu mana in care isi tinea tigara , lucru care m-a facut sa aflu un lucru nou , era stangace .
- Nu te mananc , am adaugat eu uitandu-ma spre Sadie , am regretat ce am zis de indata ce am vazut-o cum se ingalbeneste la fata si eram pe cale sa cred ca lesina pana cand a zis :
- N..u , ah . Nu sunt timida ! a spus a balbaindu-se.
Am zambit sincer .
- Sigur ca nu . Am privit pe toata lumea in parte si am adaugat : fumeaza ?
- Nu , iar Maya a fulgerat-o cu privirea .
De mentionat ca la privirea Mayei nu a reactionat , ma intrebam ce se inampla daca o mai priveam inca odata.
- Poate sa raspunda si singura .
-Nu , adica , ahhhhhh , pai , ahhhhhhh , nu , adica am incercat da nu , ahhhhhh .
Data viitoare , daca exista si o data viitoare , cat voi sta cu ea voi numara de cate ori zi "ahhh" .
Cireasa de pe tort .
-Seyren si tot nu ai afirmat , ai un par foarte frumos , are Ena dreptate , a remarcat Johnathan .
Ena a rosit iar eu m-am enervat si mai tare vazand asta , stiind ce reactie avea Johnathan la auzul numei ei , s-au cum scuipa dezgustat cand il pronunta , de data asta vocea lui mieroasa si batjocoritoare ma facut sa tresar  si lasa ca de obicei am facut ce stiam mai bine , am schimbat subiectul.
-Ma duc putin afara .
Maya sa uitat surpinsa , ma cercetat cu ochii ei mari si caprui .
-Sa te insotesc ?
-Nu e nevoie , merci Maya .
Am luat rapid pachetul de tigari de pe masa si am cules si o bricheta .Cand m-am intors incet , am dat nas in nas cu chelnerul , iar la cat de nervoasa eram , am hotarat ca orice ar incerca o sa ii sting tigara pe fata . A deschis gura sa intrebe ceva , dar probabil vazandu-ma gata sa ii afisez un pumn de toata frumusezea , a tacut mi-a facut loc si am iesit ametita pe terasa localului .
Inspiram adanc aerul rece , aproape se insera , o multitudine de flori erau frumos puse in ghivece ornate intr-un stil aparte , razele soarelui , portocalii luminau fiecare floare in parte impodobindu-le cu un fel de aura . M-am uitat la cer si m-am intristat . Ce cautam eu aici ? Nu voiam sa fiu aici , pun pariu ca Sophie se distra de minune la Elliot .Poate ca nu as fi regretat atat de mult daca nu il avea in preajma pe Johnathan care de altfel... nu  imi crea decat o multime de nervi.De Maya imi placea , era inteligenta , frumoasa , amuzanta si totusi nu ma potriveam acelui loc , toata viata mea era dedicata agitatiei din Hollowstown iar acum ca ma aflam "aici " , inca nu stiam unde eram , imi incalca drastic principiile .
-Sai , cred ca trebuie se vorbim .Era Maya si desi ii spusesem sa nu vina imi iesea sufletul de bucurie ca era acolo .M-am intors timida , nu voiam sa vada ca eram gata sa trag un plans de zile mari , clipeam des ca sa potolesc lacrimile ce ma inundau .
- Esti suparata din cauza lui Johnathan ? Pentru ca daca el te-a facut sa te enervezi , o ii dau o palma cat el de mare .
Am ras infundat si m-am aruncat in bratele deschise ale Mayei ca un copil , as fi dat drumul lacrimilor si i-as fi recunoscut cat detestam ca eram acolo si ca pe atat cat imi placea de J. , pe atat de enervant era si i-as si spart fata , i-as fi spus cat de tare ma manaca palma sa nu o znopesc in bataie pe Aisha care desi inca nu facuse mai nimic stiam ca o sa continue sa ma enerveze , mai voiam sa strig disperata ca vreau sa merg la o tampita de petrecere unde aveam sa beau ca o distrusa si imi castig titlul de "Seyren tarfulita " , dar am scos doar un oftat lung .
- Maya mi-e dor de casa si simt ca aici nu ma adaptez , ma simt in plus si niciunul din voi nu da de inteles asta , cu totii ...Am facut o pauza pentru ca voiam sa rezulte persoana pe care o favorizam mai putin timp in care mi-am sters singura lacrima ce mi sa intins incet . Cu totii sunteti draguti si totusi am intervenit asa deodata .
M-a privit indurerata , adevarul e ca vedeam ca intelegea ceva si mai vedeam ca defapt nu intelege nimic .S-a departat putin de mine sa ma priveasca in ochi .
- Uite ce e Maya , Rahl nu ti-ia zis nu ?
-Despre ce ?
-Despre Johnathan .
-Ba a zis cate ceva , am recunoscut eu .
Isi alegea cuvintele cu grija ceea ce imi dadea timp sa inventez cam un milion de raspunsuri pe care putea sa mi le dea Maya .
- Johnathan te place, te place dar in stilul lui , pentru el conteaza extrem de mult aspectul fizic , tu nu esti urata rezultand ca i-ai intrat putin sub piele acum faci ce vrei , eu zic sa incerci totusi , stii tu , persoanele se pot schimba .
Mintea mea era in ceata , daca tot ii placea de mine , ce aveam sa fac , era ridicol sa o pun acum pe Maya sa il aduca pe tarasa sa ii zic " hei Johnathan putem fi impreuna cam doua saptamani cat stau aici , daca esti cuminte si ma rog de mama pot sa stau si trei , iar dupa ce plec frumosule ai incredere in mine pastram legatura la telefon , doar nu crezi ca te-as insela de la nespe kilometri " , nu , mai bine nu .
- E mai bine sa renunt Maya , sunt doar intr-o vacanta , nu are rost sa imi complic existenta cand voi pleca si voi lasa aici o parte din mine .
- Este alegerea ta ti-am spus , m-a luat de mana , haide , mergem inapoi si vreau sa zambesti nu sa stai ca o leguma .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu