joi, 19 mai 2011

Capitolul VI

Puteam intelege perfect de ce le placea localul Harlem , de indata ce am intrat am fost invadata de mirosuri de flori ceea ce mi-a castigat respectul , izul de tigara nu lipsea si decorul imbraca micul local intr-o atmosfera extrem de placuta .Mi-am purtat privirea derutata pana ce am vazut-o pe Maya care ne tot facea cu mana .
-Voa ce tare e rochia !Sa mi-o imprumuti !
Am ras incetisor de expresia fetei ei in timp ce am simtit niste maini calde cuprinzandu-mi talia .
-Arati demential Seyren .
Johnathan , il cautam cu priviera disperata pe Rahl cu inima cat un purice , adevarul e ca daca m-as fi intors as fi flirtat in continuare ca o usuratica , singura salvare a fost :
-Doriti ceva de baut ? am privit chelnerul astfel incat bietul de el o fi crezut ca sunt vreo obsedata nevrotica , dar in loc de surprindere chelnerul se inrosise ca o adolescenta .
-Vreau o , vreau un gin cu lamaie .
Johnathan isi desprinse relaxat mainile de pe mine si se aseza pe scaunul lui ( care era langa al meu ) spunand :
-Ne incepem bine seara Seyren .
-Ihi , am zis cat de morocanoasa am putut , spre uimirea lui Johnathan si bucuria lui Rahl care imi aproba fiecare gest ca o mama iubitoare miscandu-si incet capul .
Cand cineva din spate isi drese glasul si urma un :
-Buna tuturor .
Era Yuri , m-am incruntat , mi-am inclestat maxilarul si am zis un "buna" chitatit ca sa par draguta . Miscare proasta , avand in vedere ca lui Johnathan ii raspunsesem urat , ii trezise interesul .
-Yuri ai venit la timp , Seyren tocmai sosise si sunt sigur ca nu vrei sa pierzi nimic tinand cont ca te-a salutat atat de maiestuos .
Ma pregateam sa izbucnesc .
-Daca ai terminat cu replicile tale , atunci baga botu in berea aia si taci din gura , a comentat repede Maya
M-am uitat recunoscatiare iar ea a zambit intr-un mod protector .
Chelnerul cel extra-amabil a venit intr-un suflet punand cu gratie sticlele si paharele pe masa , sticle care eu le-as fi daramat cu siguranta daca eram pusa sa le duc si cativa pasi .
-Multumesc mult , am zis amabila .
-Cu placere domnisoara , doriti si altceva ?
M-am uitat in stanga si in dreapta si am incheiat cu un :
-Nu .
-Maya draga mea , nu te agita prea tare , doar  o complimentam pe Seyren .
-Bun mod , hai sa terminam discutia , iar tu Yuri nu te mai uita ca un berbec si aseaza-te .
A executat oridinele Mayei ca un catel credincios , si dupa cum o privea aveam impresia ca o placea , nu stiu cum ajunsese in postura de a fi prieten cu ei , micul grupulet era format din persoane vesele iar Yuri era cam a cincea roata la caruta , posomorat , statea mereu cu o tigara in gura si se uita ciudat se parca ar fi analizat aerul , Johnathan era un fustangiu al naibii de dragut iar pe Maya pur si simplu o adoram .
-Sey nu te supara , nu era ceva anuntat dar o sa ma vina doua prietene , a spus Maya .
-Nu imi spune ca le-ai chemat ? Johnathan parea de-a dreptul enervat .Pe mine nu m-ar fi deranjat , oricum daca nu agrean persoanele care aveau sa vina ma pricepeam sa le trimit la plimbare .
-Nu este nici o problema , am zambit cat mai dulce si am aprins o tigara .
Prin cap imi treceau o cisterna de tampenii , voiam sa ma dau la Johnathan , dar mintea imi tot pasa palme , pumni si picioare " nu te purta ca o tarfulita ! " , ca sa fie cireasa de pe tort , facusem si un plan  : ma imbat ca o vaca , ma dau la J. pana ma plictisesc , daca ma plictiseam , dau vina pe alcool si scap basma curata .
Dar mi-am dat repede seama ca Rahl nu e un copil caruia ii furi usor acadeaua asa ca am lasat planurile si mi-am continuat listuta cu idei stupide .
Voiam sa :
- reusesc sa nu ma dau la J.
- sa fac impresie buna
- sa o bat pe Aisha (plan de viitor )
- sa merg la baie sa vad daca se intinsese rimelul
Trebuia sa evit :
- sa ma comport ca o cretina in calduri
- sa ma dau in spectacol
- sa beau peste masura
- sa nu il las pe chelner sa ma violeze la colt ( vedeam deseori cum clipea ca un pedofil dupa tejghea ) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu