marți, 10 mai 2011

Capitolul V

Vedeam groaza in ochii lui .
-Ce naiba ai facut ?
Oare era aiurea sa il injur ?
-Pai , Maya mi-a propus sa mergem la , Har...
-Harlem , a zis zambind .
Zambea !
-Da , da aia . Faci cinste .
I-a pierit zambetul.
-Seyren , eu nu fac cinste ca nu am bani , te duci singura .
Totusi avea dreptate , m-am hotarat sa intervin .
-Haide Rahl , fac eu cinste , vin-o !
Incercam sa vad si partea lui buna , adica sa depistez si anumite calitati inafara de faptul ca era morocanos , orice ar fi , el era mult mai bine crescut ca si mine , eu vorbeam urat el nu , eu eram nepoliticoasa el era, si colac peste pupaza ca sa fie totul frumos la 19 ani cand putea merge pe plaja cu prietenii lui , am aparut eu .In locul lui si eu m-as ura .
-Inca o data , imi pare rau Rahl .
Sa  uita putin surpins , ceea ce ma enervat  pentru ca era ostentativ , era de genul "ciudata are maniere".
-Fie sergent , esti iertat , sa nu se mai repete .
Am ras fara sa ma astept vreodata la o gluma de a lui asa ca am intrat in joc :
-Am inteles domnule ! am interpretat o voce de barbat , fara sa imi reuseasca .
Ca sa strice atmosfera de telenovela mi-a intors-o :
-Hai gata , puneti niste ciment pe fata si hai .
-Ciment ?
Si-a dat ochii peste cap .
-Machiaj .
-Ciment , uite gluma asta nu o stiam .
-Ai aflat , a spus iesind din camera .
Bun , aveam 1 ora la dispozitie sa fiu gata . Primul pas , am facut o baie ,problema cea mai grava o avea tema : cu ce ma imbrac ? sau ca sa reformulez : oare cu ce i-ar placea sa fiu imbracata lui Johnathan ?
Am probat bluze peste tricouri ,pantaloni scurti peste lungi si colorati sau necolorati , si pana la urma mi-am pus o rochita , pe care am dat-o jos si mi-am pus alta rochita roz , o jacheta si urmau si niste balerini .Sper ca era decent . Am adaugat putin "ciment " si voila , aratam ca o sorcova . Am stat cateva minute sa ma gandesc daca ma dezbrac si o iau de la capat dar pana la urma am inhatat geanta am aruncat tot ce aveam si ce nu aveam nevoie in ea si m-am dus in hol .Rahl nu era acolo .M-am dus si am batatut la usa camerei lui .
-Rahl ?
-Sunt in baie !
-Esti bine ?
-Nu Seyren , ma inec in toaleta .
-Oh , nasol . Sa iti arunc un colac de salvare ?
A iesit razand .
-Uau , pot comunica cu tine .
-Vorbesti serios ? l-am ironizat eu .
A redevenit serios .
-Iti place Johnathan .
-Nu ! am mintit eu.
-Oricarei fete ii place , nu asta voiam sa vorbesc cu tine , te rog nu te da in spectacol .
-Nu voi face asta , promit .
-Ok , asta voiam sa aud , iti explic eu altadata .Sunt gata .
-Aha .
Felul in care se comporta Rahl era ciudat , nu puteam sa inteleg cum de dadusem urme ca imi place Johnathan , " oricarei fete ii place" , absurd .
Am mers tacuta in spatele lui Rahl , eram hotarata sa nici nu il bag in seama prea mult pe Johnathan , si in plus , Yuri era si el dragut , pe el de ce nu il placea lumea ? Nu il placea nici eu asta era clar , dar cum sa iti placa de cineva morocanos ?In schimb ma bucuram nespus ca am sa o vad pe micuta Maya , voiam sa se lege ceva frumos intre noi doua , adica spre deosebire de Sophie cu care nu invatasem decat sa ma comport ca o catelusa in calduri , Maya ma interesa , nu era usa de biserica si nici nu exagera .Avea un echilibru perfect din cap pana in picioare , era finuta .Parul brunet , ochii caprui , pielea cafenie si era scunda , nu cu mult fata de mine dar nici eu nu ma puteam mandri cu un corp perfect si toate cele , la randul meu eram normala ,doar parul roscat imi iesea in evidenta pentru ca nu era un rosu de morcov la conserva ci un castaniu cu nuante , mostenisem parul de la tatal meu si restul de la mama , adeseori bunica nu ma putea diferentia de mama pentru ca semanam foarte mult din pricina faptului ca mamei mele ii placuse parul meu de mica asa ca se vopsise asemanator mie .
-La ce meditezi asa intens ? ma intrenba Rahl curios .
-La faptul ca o domnisoara stilata ca mine merge pe jos .
-Imi pare rau doamna data viitoare va aduc limuzina .
-Domnisoara , am zis eu suparata .
Am ras amandoi pe tema asta si pe multe altele pentru ca zau , aveam ce vorbi cu Rahl , era prietenos si acum fara suparare dar semana mult cu comportamentul unei adolescente .
-Mai avem mult ?
-Tu ai o problema cu rabdarea , redeschid subiectul draga mea .
- Da stiu , ce subiect ?
-Johnathan , ti-am zis sa te feresti intr-un fel de el , Johnathan nu arata asta la inceput dar este nesimtit si se comporta aiurea cu o fata .
-Tu de unde stii ? l-am ironizat .
-Zi-mi o porecla de a ta ceva , ma enerveaza sa iti spun tot numele ,ai un nume frumos dar lung .
-Spune-mi cum vrei Rahl .
-Ren ?
Mi-am dat ochii peste cap , auzi la el "ren ".
-Nu merci .
-Ah , Sey si atat ?
-In fine , iti fac eu alta data o lista cu porecle , continua despre Johnathan , ma intriga .
-Cum spuneam ,Johnathan e dragut si sarmant pana ii cazi in pat .
-Nu cred .
-Incerci pe pielea ta ?
-Nu , nu , adica parea destul de politicos , mai politicos ca Yuri .
-Da , Yuri e si el un ciudat , dar il prefer pe Yuri de un milion de ori decat pe Johnathan .
-Inteleg , ei bine , oricum ti-am promis , nici un pas .
A zambit si am vazut cum scoate ceva din buzunar .
- Uite , am vrut sa i-o dau lu Aisha dar a facut mofturi si nu i-am luat altceva de ziua ei .
Stateam ca o stana de piatra in timp ce Rahl imi infasura la gat o esarfa roz cu o broderie frumoasa .
-Multumesc mult , i-am spus .
-Chiar iti place ? radia el .
-Da , da . Cum de iti veni ideea asta ?
-Pai te-ai imbracat frumos dar nu te prea asortezi , data viitoare lasa-ma pe mine .
Am ras incetisor .
-Mersi oricum .
Si atunci Rahl sa oprit in fata unui local , frumos aranjat si in exterior .
-Regula de aur , a mai zis odata Rahl .
-Da , am replicat eu rapid .Ai incredere .

Un comentariu: