luni, 18 aprilie 2011

Capitolul I

Pulsul mi se marea .Senzatia de greata imi crestea treptat  .In ultimele cinci ore imi intrebasem mama de douazeci de ori cat mai avem pana la destinatie , iar avand in vedere ca stomacul meu facea ravagii , nu m-am putut impiedica sa n-o   intreb si a douazeci si una oara :
-Mama mai avem mullt ? m-am adresat eu cu o voce cat mai demna de mila
Si-a intors privirea agera spre mine facandu-ma sa ma simt cu un metru mai mica .
-Imi vine sa te dau jos din masina si sa te pun sa mergi pe jos ,mai avem de mers o ora .
M-am gandit o perioada la primele ei cuvinte '' te dau jos din masina '' si ideea imi suradea al naibii de tare , dar avand in vedere circumstantele in care ma aflam m-a facut sa tac bosumflata .
Ceea ce imi placea cel mai tare la aceasta calatorie era ca nu stiam unde mergeam , bineinteles , mama isi facuse datoria sa imi spuna un nume de oras , ca mergem la prietena ei din facultate , Sevda , dar nu m-am sinchisit sa retin , iar numele de Sevda circulase in apartamentul nostru din Hollowstown de cam o luna , imposibil sa nu retii .Daca nu din placere , din exasperare cu siguranta .
M-am intins in acesl spatiul mic din masina printre bagaje , m-am pus cu capul pe un ghiozdan si am adormit in mod miraculos .
Surpriza a fost cand m-am trezit si am constatat ca era seara si ajunsesem de mult , iar eu fusesem lasata in masina .Am iesit ametita cu o durere minunata de spate , de parca dormisem intr-o lada . Am privit locul in care eram de cateva ori , adevarat , nu avea ce sa obiectez , gradina era frumoasa si ingrijita iar casa avea o arhitectura de bun gust .
-Ce cauti in curtea noastra ? se auzi o voce ce ma facu sa tresar .
M-am intors pe calcaie usor , in fata mea era un baiat probabil cu vreo doi-trei ani mai mare .Avea parul brunet , niste ochi caprui inchis si daca ma uitam bine zaream si cativa pistrui .Ma analiza atent .
-Oh , tu trebuie sa fii ... Sara ?
Tocmai imi scazuse admiratia fata de el
-Seyren , l-am corectat artagoasa .
-Sa fii sanatoasa , Rahl .
Daca nu isi pastra privirea aceea severa , probabil al si izbucnit intr-un ras orgasmic dar nu am scapat decat un zambet .
-Mama se va enerva daca te tin afara , hai inauntru , mi-a spus el facandu-mi semn spre casa , Beatrice e deja acolo .
"Beatrice" , deja se tutuia cu maica-mea . Am inaintat in liniste , mi-a deschis usa de la intrare si am ramas cu gura cascata , interiorul casei era modern dar semana cu un templu ,erau o gramada de chestii cu un fel de ochi .Vazand ca nu fac nici o miscare Rahl a zis :
-Bucataria e acolo.
Am facut cam trei pasi pana ce mi-am dat seama ca am intrat incaltata .
-Ups, a fost tot ce am zis in timp ce m-am simtit jenata si m-am descaltat rapid .
Tipul ori era un afemeiat ori chiar isi propusese sa ma enerveze , ma privea in detaliu .Mi-am propus sa nu ma inteleg bine cu el .
-Cine este ? intreba cineva .
M-am intors .O fetita de vreo cinci ani se uita suspicios , inspectandu-ma cu ochisorii ei ca doua margelute .Inafara de parul brunet si ondulat nu avea nimic special , puteam spune ca e chiar urata.
-O .. prietena , cred , Seyren .Ea este sora mea mai mica Aisha .
Am zambit larg ca pentru un copil , cu expresia intiparita pe fata de genu ' uite ce draguta sunt ! ' .
Clar.Copilul nu ma inghitea Mi-a intors spatele si a strigat din urma :
-Rahl are o prietenaa !
Se auzi un :
-Ha ?!
Ce scarba , gata , incepea sa fac lista neagra : numarul unu , evident , sobolanul asta mic , Aisha , numarul doi , frate-su .
-Aisha ! nu e politicos , iart-o draga mea , tu trebuie sa fii Seyren , eu sunt Sevda , doamne ce mare te-ai facut !
Adica "ce mare te-ai facut " insemna ca ma mai vazuse si trebuie sa imi aduc aminte de ea , am cotrobait prin memorie , nici o sansa .
-Oh , mai tii minte cum se porecleau ? spunea mama printre rasete .
Sevda a inceput sa rada  ,si ce mai ras , auzeau si vecinii .
-Vai ce gluma veche , doamne Beatrice ce vremuri ! Mai tii minte cand a venit Oscar la noi in camera si te-a vazut goala ? Doamne , si acum rad de reactia ta !
Mama se simtea jenata , am simtit-o , dar tot a ras .
Da , deci nu aveam ce sa caut acolo , aveau propriile povestiri din vremurile in care erau adolescente .
-Mama ma duc sa vad ... casa , vreau sa vad casa .
Sevda la fulgerat cu privirea pe Rahl care statea intr-un colt asemeni unui catelus speriat.
-Dar e pacat , mai bine vorbeste cu Rahl , nu v-am mai vazut impreuna de cand erati bebelusi .
Tot ce puteam dori de la viata .
-Bine , haide Rahl , am zis eu prietenoasa , dar am vazut ca nici el nu era prea incantat .Cand am iesit , i-am zis scurt :
-Nu e nevoie sa faci asta .
-Stiu , ma duc la televizor .
Ce idiot , halal cavaler "Oh , dar va face placere " , ma asteptam sa zica, dar deja se intorsese sa plece .I-am aratat degetul din mijloc si m-am hlizit ca o copilita toanta .

Un comentariu: