marți, 3 mai 2011

Capitolul III

Nu am spus nici macar un "buna " pentru ca ma simteam prost iar prin minte imi treceau doar " cum imi sta paru " , " machiajul a reusit sa curga pana la nas sau aveam noroc si puteam sa dau vina pe ... cearcane de exemplu " , pana sa imi dau seama ca Johnathan ma salutat respectuos mi-am dat cam opt palme mentale .
-Ah, buna , si iar mi se subtiase vocea asa ca mi-am dres glasul si am regretat ca am facut-o deoarece scosesem niste sunete de dinozaur .
-Anii de fumatoare isi spun cuvantul ? a intrebat amuzat .
Era dragut , dragut , dragut si adaugam si o steluta in plus inafara de faptul ca era minunat, era politicos si devenea mai dragut .
-Nu am chiar asa multi ani , trei mai exact .
-Trei , e suficient oricum , de la ce varsta te-ai apucat ?
Intrebare capcana , adica " cati ani ai pustoaico ? ".
- Aveam aproape 14 ani .
A ras .
-M-ai intrecut .
Uraa . Concuram macar ca fumatoare .
-Ihi.
-Noi mergem la o ber.. la o suc , la un suc ! a spus Maya dupa care a ras intr-un mod zgomotos .
Johnathan a ras si el la randul lui si nu stiu de ce am ras si eu , ca sa ma aflu in treaba .
- Vii si tu cu noi ?
- Scuze Maya , poate altadata , chiar sunt obosita , si probabil ma credea , fata mea trada totul .
Mi-a intins telefonul ei spunand :
-Uite, noteaza numarul tau si te sun eu maine , poimaine , cat stai aici?
-Nu stiu , dar cred ca voi ramane o perioada , am spus incercand sa imi amintesc propriul numar de telefon ,  intr-un final am reusit sa il scriu .
- Perfect ! Atunci , ne gasim la telefon .
-Aha , pa-pa si am fluturat cateva secunde mana spre toata lumea .
-Pa , a spus Yuri .
Uau , vorbea ! cat evenimentul . Am aprobat printr-o miscare rapida salutul si m-am intors rapid exact pe unde venisem .Partea proasta era ca ma simteam extrem de aiurea , ma facusem de ras , dadusem o impresie de copil tampitel , si mai ales , imi placea la nebunie cum arata Johnathan si dadeam orice sa flirtez cu el . Partea buna , imi facusem un fel de prietena , deci poate ca nu urma sa stau singura toata vacanta.
Prea multe tampenii aveam in minte pentru o singura zi ,am intrat in casa-templu a Sevdei  .Nu se auzea nici rasul lui Sevda ,nici mama , de fapt , in bucatarie nu era nimeni .M-am trantit intr-un scaun si mi-am pus mainile peste toata fata , si ca sa intregesc atmosfera de " amarata anului" mai voiam si un pahar cu whisky . Ma intreabam daca Sevda s-ar supara sa fac o baie , dar nu m-am gandit mult ca peste 10 minute eram in cada , nu am stat exact cat timp voiam in cada , dar macar muschii reusisem sa mii relaxez , trusa mea mica in care tineam un deodorant , periuta de dinti si alte tampenii mi-a stat la dispozitie dupa care m-am trantit intr-un pat , nu stiu al cui era, dar sper ca nimerisem camera in care trebuia eu sa stau , mai ales ca imi era prea lene sa imi pijamalele sau macar un tricou asa ca am adormit cu halatul de baie .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu