sâmbătă, 7 mai 2011

Capitolul IV

-Seyren.
-Fi-ar al naibii de treaba mama , dorm !
-Da-te naiba jos din pat odata !
-Ahh , ce ?
Tocmai venise momentul cand doream sa dau palme , pumni si suturi , Rahl statea langa pat si se uita enervat la mine , venise timpul sa il iau la interogatoriu:
-Ce faci aici ? Zau asa , cat e ceasul ?
-Seyren abuzezi de ospitalitate si ma calci pe nervi , fugi si culca-te in alta parte . 
-Mai gagauta , du-te si da-ti foc si lasa-ma sa dorm .
-In camera mea pentru numele Domnului ?!
Imi taiase macaroana . 
-Camera ta ...
-Stii sa citesti ?
Jegul .
-Nu.
-Pai atunci de aia nu ai vazut ca numele meu e scris pe usa
-Numele prostilor scris pe toate gardurile .
Voila .
-Mami ,Selena aia si-o trage cu Rahl ! Ti-am spus eu ca e prietena lui !
Selena ?!
-Ce vorbesti draga acolo ?
-Pe bune ! Lunatica aia sta doar in halat .
Sevda venise agitata dupa strigarile minunatei ei fiice Aisha . .
-Ce se petrece aici ? a intrebat nervoasa . 
Aisha zambea ca o scarba iar Rahl se pregatea sa faca un scandal bomba cand :
-Rahl , e vina ta ca sa intamplat asta , trebuia sa o ghidezi pe Seyren in camera ei , biata de ea , uite cat de speriata este . 
Pam-pam-pam .Exact la tinta . 
-Nu Sevda , e vina mea , trebuia sa fiu mai atenta , ma mut imediat . 
Sevda inca se uita urat la Rahl ,si ii facu un semn rapid de genul "ajut-o ".Zis si facut . 
-Seyren iti iau eu bagajele , a spus el cu o voce mieroasa . 
Am dat din cap si m-am lasat condusa de el  "imbracata" in halat cum eram .Am intrat intr-o camera frumoasa ,ce pot spune ca era cam posomorata , incolora dar am alungat repede gandul cand am vazut patul si m-am si asezat pe el confirmandu-mi ca e moale si confortabil . 
-Sa nu mai faci asta vreodata , a strigat Rahl la mine .
-Chiar crezi ca am facut-o cu intentie ? Zau asa Rahl , daca stiam nu ma puneam in patul tau . 
-Faci pe victima . 
-Daca nu iti convine pleaca si asfixiaza-te in patul tau naspa , sa iti stea in gat cu patul tau cu tot . 
-Seyren aberezi . 
-Nu aberez deloc ! Daca te-ai comporta si tu mai ok as reactiona altfel !
-Cum sa ma comport frumos cu tine cand mi-ai stricat vacanta ?
-Ce am facut ? Nu am venit aici din vointa sa iti stau tie pe cap , am o vacanta la fel de stricata ca si a ta . 
-Nu mai spune ,stii ca din cauza ta sunt printre ratatii care la nouasprezece ani in loc sa fie pe o plaja in Cancun stau si am grija de o fatuca de cincisprezece ani cu un milion de figuri ? 
Astepta sa zic ceva , sa ma iau la harta cu el  , dar avea dreptate , imi parea rau ca ii stricasem vacanta , dar nu o facusem cu intentie , eu visam la petrecerea de la Elliot doar ca sa ma aflu in piscina din curtea lui si sa atrag atentia ca o tarfulita . 
-Imi pare rau , nu stiam , dar repet faptul ca nu am venit aici cu intentie . 
-In fine , a zis suparat , pe de o parte ai dreptate . 
I-am zambit dar in loc sa primesc un alt zambet inapoi , a plecat trantind usa .Am oftat adanc , pe Rahl il intelegeam si chiar simteam o oarecare compasiune , dar Aisha imi doream sa moara arsa pe rug .Acum ca eram certata cu el probabil Maya avea sa ma urasca si ea , si uite asa datorita inteligentei mele superioare stricasem tot , daca as fi avut si al trei-lea picior mi-as fi tras un sut in fund .Nu aveam ce sa fac decat sa ies si sa ma plimb dar nu am iesit nicaieri ,am mai dat o tura la masina sa mai iau niste bagaje de-ale mele . M-am schimbat in pijama si am incercat sa adorm la loc , doar am incercat , stateam de doua ore in pat si nu reuseam sa adorm absolut deloc , dar in schimb gasisem  o mica deformatie a peretelui si cred ca mi se parea foarte interesanta pentru ca am analizat-o si pe ea timp de o ora .Iar cand am terminat si cu ea , m-am intors pe partea cealalta a patului cu speranta ca mai gasesc ceva de analizat pe alt perete , dadusem si lovitura , pe un raft zacea o icoana veche cu un strat mic de praf pus pe ea .Brusc mi-am adus aminte de mama , nu o mai vazusem de ieri , dar eram prea mandra ca sa cobor din pat , sa ma duc sa o caut , iar pentru ca nu mancasem nimic ,sa merg si la bucatarie unde sigur aveam sa dau de Rahl .Clar , azi eram la dieta , desi nu aveam nevoie de asa ceva pentru ca eram slaba .Cineva ciocanea la usa mea , mama presupun .
-Intra , am zis vesela . 
Era Rahl care imi intindea un telefon . 
-E pentru tine . 
-Pentru mine ? am zis mirata .
-Raspunde odata . 
Am pus telefonul la ureche si am indrugat un : 
-Ahh , alo ? 
-Seyren , fi-ar sa iti fie ,ti-ai scris numarul de telefon gresit de aia te sun de la Rahl ,sunt Maya . 
-Hei,  scuze . 
-Nu-i nimic , azi poti iesi ? Mergem sa ne plimbam ceva , vine si Johnathan .
-Ah sigur .Ma intrebam de ce il mentionase asa dintr-o data pe Johnathan . 
-Pai in cat timp esti gata ? 
-Doua ore ? 
-Asa mult ? a intrebat ea mirata. 
-Nu , intr-o ora . 
-Perfect , stai sa nu uit , spunei lui Rahl ca el face azi cinste la Harlem
-La ce ? 
-Iti explica el .Pa-pa . 
M-am uitat zambitoare la Rahl ,i-am intins telefonu si am zis :
-Fugi si imbraca-te .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu